2012. február 19., vasárnap

Minden kezdet nehéz...

Sziasztok Csajszik!(És Pasik???:D)
Azt hiszem rám főleg igaz ez a cím,olyan nehéz elkezdeni valamit...Van olyan,hogy tökéletes bemutatkozásos bejegyzés? Nem hiszem...
Igazából ez az első blogom,ezért is nehéz bármit is írni ide. 
Rólam annyit,hogy 18 éves vagyok,imádom a divatot,sminkeket..dehát aki ilyen blogot vezet annak szeretnie is kell.:)Budapesten élek,bár nem itt születtem.
A 2 bolognese  kutyusom a mindenem,igazából a gyerekeimnek tekintem őket. Vannak ruháik,táskáik.Ebből lesz egy külön "divatbemutató" :)
Úgy gondolom,hogy a divatot mi teremtjük magunknak,és nem követni kell azt ,hanem valami egyedit kialakítani.
Remélem tetszeni fognak a posztjaim nektek,és a vizsgák mellett én is úgy tudok majd teljesíteni ahogy szeretnék.
Azt hiszem,hogy ennyit rólam,aztán majd a divat beszél helyettem is.:)
Holnap jelentkezem az első bejegyzéssel!(Vagyis az első komollyal.)
Végezetül pár kép a 2012-es divatból.
Sziasztook!:)
Jacquelyn Jablonski black dressblack leather and navy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése