2012. február 20., hétfő

Jön a tavasz...(?)

Sziasztok,gondoltam tanulás közben belövöm a 2. posztomat!:)
Nos,úgy gondolom,hogy mindenkit érint a tavasz probléma..Amikor se hideg,se meleg nincs még.
Ilyenkor fázunk meg,és valljuk be,nekünk sem kellemes ilyenkor egy szál rövidujjúban mászkálni,de egy kabát már sok lenne.
Sajnos nem tudom az én tavaszi ruháimat megmutatni,mert ez egy amolyan "gyorsbejegyzés",de lesz olyan is.:)
Akkor lássuk:


Pelerin:

Szerintem egy pelerin nagyon csini tud lenni tavasszal,főleg azért jó,mert kabát,mégsincs benne melegünk. 
Persze olyat kell választani amiben nem úgy nézünk ki mint egy szellem,vagy egy nagy medve.(Bár tény,hogy minden alakhoz illik)
Mostanság nagyon sok üzletben meg lehet találni,mivel már mindenhol a tavaszi kollekció van kint(Bershka,Pimkie,Zara,New yorker stb. stb.)
Tanács: fogjuk meg az anyagát,nehogy vastagabb legyen a kelleténél.


Rövid vagy hosszú ujjú?
Bármelyik..:) Kiskabát alá szerintem a rövidujjú optimálisabb.


Nadrág:
Ha hosszú tunikát veszünk a kiskabát alá,akkor felvehetünk egy egyszerű leggingset,ha rövidebb pólót akkor egy farmer is megteszi.(Rövidnadrágot semmiképp ne vegyünk fel.)


És hogy említést tegyek a teljesség igényével a sminkekről is..:
Tavaszi sminkek:
(Itt pedig a képek beszélnek helyettem.) :)




Hát reméljük tényleg jön a tavasz,bocsi a rövid bejegyzésért,lesz ez jobb is.::)
Jöhetnek kommentek,hogy ti miket viseltek tavasszal!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése