2012. február 25., szombat

Douglas Haul

Sziasztok!
Megjöttem.:)
Tegnap vizsga után voltam a Douglasban,és vettem 1-2 cuccot.


Megláttam a douglasban egy koffert,gondoltam ha már csak azért is jó,hogy tarthatom benne a cuccaim,akkor megéri:) De adtak hozzá sminkcuccokat is.
Ezek voltak benne:
Mindegyik nagyon szép:)

Igazából 3 volt,de azt Anyának adtam,mert nem nagyon szeretem a körömlakkokat:)
Cuki pirosítók:)
4 picike paletta!
Nagyon használhatók:)

Coca Cola Lip Smacker
Hát igazából az illata jó,jó kis ajakápoló ,de semmi extra:)
Ahoz képest elég drága volt (1000 forint felett)

És a kedvencem:)
Ezt is a Douglasban vettem,nagyon jó vele aludni.


Hát igazából ennyi lenne,nemsokára megyek haza(Olaszország) ,ott is csapok egy nagy shoppingot,és holnap jelentkezem.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése